Welcome To Bella's Blog . Be nice please
Follow Me | Homie
Saranghae Youu

Lelaki Menguji Perempuan ?
Thursday, June 23, 2011 | 7:31 AM | 0 Cute


Love Myspace Comments

 Mengape lelaki menguji wanita ? sebab lelaki ni pelik , walaupun kite dahh ucap kan kasih sayang dekat dia banyak-2 kali pun dea tetap tak puas hati . 

  Dy nak cari wanita yang dapat memenuhi kriteria yang lelaki impikan ,
                                 lelaki mestilah wajib menguji tahap kesetiaan wanita yang dicintainya .


Love Myspace Comments
 Sepanjang korang bercinta , macam-2 dorang uji girlfriend mereka .

 Dia akan melakukan apa-2 cara nak pastikan wanita itu 
layak atau tak layak jadi teman hidup dia . 

nak tahu macam mana ? 


*
*
*
*
*
*
 1) Adakah si dia materialistik ?!

Miss You Myspace Comments
 Wanita kan materialistik orangnya ,
 tuh lah lelaki nak uji tahap materialistik girlfriend dorang .
T dahh kawen , macam-2 girlfriend dorang minta ade juga yang merepek-2 kan . 
macam ni lah dorang akan uji :


Memberi hadiah murah
Reaksi kamu: Sering bertanyakan soal harga , jenama , di mana membelinya dan tidak mahu sesekali menyimpan barang tersebut . Kamu gagal .
Reaksi kamu: Gembira dengan pemberian yang amat bermakna dan terus memakainya. Kamu lulus.

* Kalau sy lahh kn , time jelahh . Ble tak bagi , 
mncung je . Nk mhl2 , kpel jela dgn ank raje . Hihihi 

 2) Hubungan dgn Ex - Bf 

Thinking Of You Myspace Comments
Jeng , jeng , jeng . .
 Selalunya kalau korang dah putus dengan ex , 
mesti korang ade berhubung lagi dengan ex korang tuh . 
Boyfriend baru korang nak tahu jugak korang ni , 
layan mesra-2 or biase je dengan ex korang tuh . 

so , dorang akan uji macam ni :


Bertanyakan khabar bekas teman lelaki
Reaksi kamu: "Oh , dia semakin sihat , kami baru saja berjumpa pada minggu lepas". Anda gagal.

Reaksi kamu: "Kenapa saya perlu mengetahui tentang khabar si dia , sedangkan hati saya telah dimiliki". Anda lulus .

* Kalau sy , sy tamo pk psl owrg len . except awk . 
3) Adakah kamu masih menjalinkan hubungan dengannya ?!!


Love Myspace Comments



Reaksi kamu: Marah sambil mengutuk keburukan bekas kekasih . Anda gagal .
Reaksi kamu: " Kami masih berkawan , tetapi tidak serapat seperti dahulu ". Anda lulus .


* Kalau sy lahh kn , awk sowrg je dahh ckup utk sy 




ini memang pelik , lelaki tak suka kite kongkong 
tapi dea nak kongkong kite . 
actually dorang bukan kongkong , 
lagipun wanita mana boleh mengedik dengan mana-2 lelaki 
kalau dah kahwin kan , dosa tuh . 


 
Haa ! 
Pernah tak teman lelaki korang , 
menguji korang macam ni ? korang lulus ke gagal ? 
haha ,
 mesti lulus kalau betul-2 sayang kan :)




♥ Old ♥ | $♥ New ♥
Da Princess

Assalamualaikum , congrats because you were step in this blog . Leave your footprints on my chatbox . Thanks for visiting babe :)
Status :
You're mine, mine, mine! Hahaha. Thanks awakk <3

: The queen of the blog is Bella
: Sunshine
: View with Google Chrome.
: Meet me at :-
Instagram | Facebook


Story Of My Life


Voice Out

No haters and anons ♥
Respect must be
Think before you write
No rapping , spamming or childish act
Your word is represent your actual behavior
Pls leave your correct URL Blog


Credit