Welcome To Bella's Blog . Be nice please
Follow Me | Homie
Saranghae Youu

Rindunyaa Zaman Kanak-Kanak
Wednesday, September 14, 2011 | 7:20 AM | 0 Cute


Photography Graphics, Tumblr Photography

Haihh , entah kenapa lah aku ni 
tiba-tiba aku terasa begitu terbeban dengan perasaan aku .
Eeeeii , susah betul lah jadi dewasa .
Banyak benda nak kena fikir lah , 
apelahh haii , nasib nasib -,-

Apa perasaan aku ketika aku berusia 6 tahun ?
Hmm .. susah jugak nak ingat . Aku agaklah ,
aku ni banyak happy tyme tuh . 
Aku belajar kayuh basikal sampai jatuh dalam longkang . ( maklumlah basikal tuh lagi besar daripada aku ) , hehe :3
Aku pernah panjat pokok rambutan , bertenggek kat dahan 
sambil menikmati buah rambutan . haha , 
kalau mak tak suruh turun , aku tak mo turun .
Aku belajar berenang seorang diri kat kolam sampai lemas -,- "
Nasib baik lah family aku nampak . kalau takk ...

Photography Graphics, Tumblr Photography

Baru aku perasan , boleh tahan jugak aku ni dulu ek ?
Tyme umur aku 6 tahun , gigi aku banyak jugak yang dah gugur .
Aku jadi budak rongak . Doktor cakap gusi aku tak kuat .
Tapi kan , seingat aku lah , aku tak rasa malu sangat .
Maybe tyme tuh , aku rasa ' SAFE ' . 
Tapi , betul kah apa yang aku rasa tuh , ataupun
sebenarnya aku dah lupa ? haha , 
pape pun , sekarang aku harap aku jadi budak 6 tahun semula 
sebab tyme tuh , aku happy , aku takde problem , 
and , aku rasa selamat . Kalaupun aku rasa tertekan dulu , 
aku dah tak ingat .

Photography Graphics, Tumblr Photography

Hmm ,, alangkah bagusnya kalau aku 
dapat perlahankan waktu . kadang-kadang , aku rasa aku belum ready nak buat 
apa yang aku dah buat , rasa apa yang aku dah rasa
dan , fikir apa yang aku dah fikir . Alangkah bagusnye kalau aku boleh
jadi budak umur 10 tahun selama 2 atau pun 3 tahun .
Bukankah seronok ? 

♥ Old ♥ | $♥ New ♥
Da Princess

Assalamualaikum , congrats because you were step in this blog . Leave your footprints on my chatbox . Thanks for visiting babe :)
Status :
You're mine, mine, mine! Hahaha. Thanks awakk <3

: The queen of the blog is Bella
: Sunshine
: View with Google Chrome.
: Meet me at :-
Instagram | Facebook


Story Of My Life


Voice Out

No haters and anons ♥
Respect must be
Think before you write
No rapping , spamming or childish act
Your word is represent your actual behavior
Pls leave your correct URL Blog


Credit