Welcome To Bella's Blog . Be nice please
Follow Me | Homie
Saranghae Youu

Sedihnya Raya Tahun Ni -__-
Saturday, August 10, 2013 | 7:30 AM | 1 Cute


Selamat hari raya kepada semua umat Islam yang mengenali mahupun tidak mengenali saya selama ini. Haaa, macam mana raya korang tahun ni? Banyak tak dapat duit raya? Hmm, sebenarnya raya tahun ni amatlah menyedihkan. Nak tahu kenapa saya sedih dengan raya? Saya sedih sebab mempunyai pelbagai sebab. Hahaha, jom nengokk sikit.

Firstly, saya ingin sekali memohon maaf dari seorang sahabat baik saya ini. Akibat kami semua kutuk belakang, masing-masing update status dan akhirnya kami bergaduh sampai sekarang. Sebenarnya saya try untuk berbaik dengan sahabat baik saya itu, tapi masing-masing ego. Masing-masing tunggu siapa nak mulakan dulu. Hmm, apakan daya. Saya pun tidak mampu berbuat apa-apa hanya berserah kepada Allah S.W.T agar persahabatan kita kekal seperti dahulu.


Kedua, saya sedih kerana tidak dapat pulang berhari raya di kampung. Kadang-kadang tu, jelous jugak tengok kawan-kawan saya balik kampung time raya. Huhu -__- Mesti best kan balik kampung? Dapat main bunga api, bakar lemang, beraya tiap-tiap rumah dengan cousin sebab nak kumpul duit raya siapa yang paling banyak. Hahaha, best gila kan? Haihh . 

Alhamdulillah, selesai sudah saya menaip entri raya pada kali ini, hehe. Harap raya tahun ini lebih bermakna daripada raya sebelum ini. Berserdahanalah anda di hari raya ini okay? Saya cuma nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki jika saya ada buat salah kepada insan yang mengenali mahupun tidak mengenali saya. Sekian.

Selamat hari raya kepada semua umat islam ;) 


♥ Old ♥ | $♥ New ♥
Da Princess

Assalamualaikum , congrats because you were step in this blog . Leave your footprints on my chatbox . Thanks for visiting babe :)
Status :
You're mine, mine, mine! Hahaha. Thanks awakk <3

: The queen of the blog is Bella
: Sunshine
: View with Google Chrome.
: Meet me at :-
Instagram | Facebook


Story Of My Life


Voice Out

No haters and anons ♥
Respect must be
Think before you write
No rapping , spamming or childish act
Your word is represent your actual behavior
Pls leave your correct URL Blog


Credit